sobota 27. června 2015

Konec školního roku

Konec školního roku
Ahojte, konečně se nám rozjíždí prázdniny! Chtěla bych se s Vámi podělit o několik mých zážitků, co se v posledních dnech staly. Ještě Vám chci oznámit, že s Mirandou jsme se domluvily, že tento blog zůstane jen čistě o The Sims a jen výjimečně tady budou články netýkající se Simíků, ale to spíše takové ty "zážitkové články", jako se tu čas od času objevily a bylo to takové zpestření blogu a ještě jste se mohli dozvědět něco více o nás a z našich životů, ale opravdu jen někdy tady budou tyto články☺

Škola končí, léto začíná. Někteří vychází základku, jiní maturují, ukončují vysokoškolské vzdělání a mnoho lidí také jen jde do vyššího ročníku.
Já tento rok patřím do skupinky lidí, kteří vychází základní školu. Upřímně mě začalo v posledních dnech mrzet, že přijdu o svou milovanou třídu, o školu kam chodím, o oblíbené učitele (ne že by jich bylo nějak moc:D, ale taky byli) a vůbec o takový ten režim základní školy.
Na druhou stranu už to všechno bylo dokolečka, stejné tváře, velmi podobné průběhy dne až mě to i nudilo, také se děly ty samé věci dokolečka a prostě jsem věděla, že už bude dobře, když základka skončí a nastoupím na střední školu. Už jsem to tady psala, ale nastupuji na gymnázium za Mirandou a budeme spolu na škole:3 Fakt moc se tam těším! Bude to jistě úplně jiné, noví lidé, jiné každodenní události, na které se velmi těším. Pokud jdete taky do jiného prostředí, tak se nebojte, jděte tomu napřed! Hlavně pozitivně naladění!
→ Myslím si, že mě poznáte, jsem totiž na každé fotce:D Ostatní jsou mí (teď už bývalí) spolužáci ze základky, které jsem měla a mám moc ráda!

Mě skončila škola ve čtvrtek a loučili jsme se trochu nevšedně. Možná něco jako akademie, abych to k něčemu přirovnala. Všechny deváté ročníky naší školy se sešly v jednom sále v našem městě. Každá třída si nacvičila nějaký výstup, jak by se prezentovali jako společný kolektiv, který spolu byl roky. My jsme měli video, která stříhal spolužák a tam byly rozhovory s učiteli ohledně názorů na naší třídu, co by nám radili do života tak. A ještě ještě jedno video, kde jsme měli fotky z dětství a jak šel čas až doteď. Nakonec jsme zazpívali Cestu od Kryštofa, přitom jsem brečela a půlku jsem nezpívala:D  Došlo mi, že to končí, že jsme jako třída takhle už naposledy spolu, protože na srazu se určitě všichni nesejdeme, co si budeme nalhávat.
Pak jsme dostali vysvědčení od učitelky. Musím se pochlubit, měla jsem nejlepší známky ze třídy. Dvě dvojky:o) Ani nevím, jak jsem to dokázala, ale docela dobře jsem na tu školu pak po zkouškách kašlala. "Nic neděláš, nic nepokazíš"- opravdu občas zabírá!:D ale fakt jen někdy.
Na rozlučku jsem nešla, protože jsem nemocná a beru antibiotika a za týden letím do Anglie, tak potřebuji být na 110% zdravá, tak budu sedět teď doma, pít čajíčky, užívat léky,.. a k simíkům se taky dostanu! Co se týče letní aktivity, tak nečekejte každý den články, ale určitě Vám s Mirandou připravíme nějaké pěkné články. Já teď hodně fotím v The Sims 3 nějaké domečky, rodinky, takže si myslím, že když se jednou za čas zastavíte na blogu, tak najdete něco nového☺

Btw. Ty wafle!:3 Byli jsme na školním výletě a paní učitelka nám udělala její domácí wafle s marmeládou, šlehačkou, jahodami a nakonec polila čokoládou<3 kdo má rád wafle?^^ 


A co vy? Jaké bylo vaše vysvědčení?
Opouštíte také svou třídu? Pokud ano, jaké to pro Vás je?
Na jaké jste škole? A jak si myslíte, že budete nést rozloučení?

Prázdniny začínají!♥ Přejeme Vám krásné léto 2015!!! Hlavně Zahoďte všechny starosti za hlavu, protože léto si musíte užít! Takže žádná škola, žádná práce navíc. Choďte s kamarády ven, jezděte na dovolené, nahoďte batoh a jděte do přírody, zahrajte si Simíky (ale jen v rozumné míře, ne že budete pořád hrát celé prázdniny!:D)... seznamujte se a vytvářejte nové příběhy, nové vzpomínky, tak jako v Simíkách, ale teď to budete mít v reálu, cože je lepší!:)

Ještě jednou, krásné prázdniny!!!♥


Aňulí 

5 komentářů:

  1. bože kde su tie časy kedy som ja končil zakladnu školu :D ja som tento rok dokončil napr. 5 ročné štúdium (nie 3+2 ale 5!!) na strednej :D takže ja už mám prázdniny od mája :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tyhle články mě baví! :D Takže by mi nevadilo, kdyby vycházeli častějc. Já jsem ještě malej harant, takže jdu teprve do sedmé :D no jo no... :D Moje vysvědčení dopadlo celkem dobře, takže jenom jedna dvojka a jinak samé jedničky. No jo, matika je svině -.- :D I vám přeji krásné prázdniny! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Matika je děsná! :D měla jsem z ní taky dvojku,.. jinak děkujeme moc!:)

      Vymazat
  3. Já nastupuji příští rok do čtvrťáku, čili maturitního ročníku na gymplu. Loučení bylo v pohodě, však vím, že je ještě uvidím. Na vysvědčení byli tři dvojky, takže jsem spokojená :) Ale ty prázdniny jsem fakt už potřebovala :D :D Užij si je! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Na konec školního roku jsem se vždycky těšila, protože to pro mě jsou pak dva měsíce, kdy mám absolutní volnost a maximální prostor pro to, manipulovat se svým volným časem. Prostě mě nic neobtěžuje, nebo já nevím, jak to jinak říct. :-D No, jako teď už se mě školní rok netýká a naopak řeším věci na vlastním domě. Třeba osvětlení EGLO Praha, které teď zajišťuji. :)

    OdpovědětVymazat