pátek 20. února 2015

19. Díl Boys are not good for me

19. Díl Boys are not good for me


Maddison přišla domů okolo půl sedmé z práce kde přespala. Nechtěla budit Gabrielle, ale šla se na ni podívat jak spí. Milovala dívat se jak spí. Tak nevinná a roztomilá tvář jako dítě. Ale tentokrát se jí něco nezdálo. Vstoupila do její ložnice kde Gabrielle ležela s nohama skříženýma k sobě opírající se lokty o polštář. Hlavu jí jen tak vysela na krku opřená o polštář. Vypadala že vůbec nevnímá, je v bezvědomí?! Maddison k ní okamžitě přiběhne a s šokem v očích na ni zírá a nemůže ze sebe vydat ani hlásku.


Maddison: "Gabrielle, Gabrielle prober se! Slyšíš mě?! No tak!"
Gabrielle neodovídala, jen cosi neslyšně zamumlala a nepatrně pohnula víčky.
Maddison: "Gabrielle prosím prober se!"
Maddison vhrkly do očí slzy. Vzala Gabrielle do náruče a snažila se jí trochu postavit na nohy a lépe ji probrat.


Jenže Maddison ji tak dlouho neudržela, tak jí posadila na zem.
Maddison: "Gabrielle co se tady stalo, zavolám do nemocnice, nebo policii nebo..Gabrielle mluv se mnou prosím!"
Maddison už zoufalstvím bez sebe. Gabrielle ale najednou otevřela ústa a pomalu promluvila.
Gabrielle: "Ne Maddison, počkej nikoho nevolej.. bude to dobrý"
Maddison: "Gabrielle co se stalo jsi v pořádku?"
Gabrielle: "Já.., já nevím nepamatuji si.., ale bolí mě to mezi nohama a .. mám hrozný pocit.. a nic si neuvědomuji že bych tu.."
Maddison: "Neměla jsem tě tu nechávat přes noc.. je to moje chyba.."
Gabrielle: "Ne to né Mad, to jsi nemohla vědět přeci.."


Po chvíli se Maddison rozhodla dát Gabrielle opatrně do sprchy aby se zchladila z toho šoku a třeba si na něco vzpomněla. 
Za chvíli už seděli v Maddisoniném pokoji, zahřívaly se u krbu a povídali si. Maddison čekala že se konečně něco dozví, ale sama potřebovala něco vyřešit.. byla trochu nervózní..
Gabrielle: "Prostě si nic nepamatuji, jen.. JOO MOMENT! Pamatuji si, že někdo zvonil na zvonek já došla otevřít a stála tam nějaká banda kluků.. nevím jestli se mi to nezdá ale byl tam i Frank co jsem mu přebrala ten podnik.. ale to se mi možná jen zdálo. V každém případě tam byl i ten.. tam ten.. no .."
Maddison: "Kdo ten?"
Gabrielle: "já už nevím, ale spala jsem s ním. Jo a taky ti ostatní z té jeho bandy! No jasně ti z té výšky mojí to byli!"
Maddison: "A co bylo pak na co si vzpomínáš?"
Gabrielle: "No pak už je to jen mlhavé.. Vím že jsem se jich na něco ptala a oni mi neodpověděli a pak už jen to že jsem ležela v posteli, točila se mi hlava a bolí mě to.. dole .. ti hajzlové! No jasně! Ty prasata se mi přišli pomstít za toho bídáka Franka!"
Maddison: "Gabrielle to je vážně obvinění, zavolám policii a vyřeší se to, to jim neprojde přece!"
Gabrielle: "Je mi z nich nanic. A ze všech kluků.  Znásilní holku a zdrhne to jakoby nic! Tohle má být ta jeho pomsta? Něčím mě uspat a ošukat?!"


Gabrielle: "Je mi z toho nanic Mad, já tě nemít nevím co bych dělala! Jsi prostě skvělá že jsi tu se mnou, asi bych tu ještě ležela v bezvědomí a kdo ví co všechno.. rodiče si na mne ani nevzpomenou, kamarády mám falešné, jen když pořádám párty nebo chtějí půjčit prachy jsem jim dobrá.., ale ty taková nejsi. Jsi jiná. Nejlepší."
Maddison se začervenala a úplně ztuhla.Nevěděla co má říct byla jako opařená..
Maddison: "Gabrielle to já si vážím tebe. Jsi skvěla a co mě nejvíce mrzí a už si to nikdy neodpustím, že do této situace jsem tě dostala podstatě já a to je strašné, protože po tom co jsi pro mě udělala a.."
Gabrielle:"..Maddison, udělala bych to znovu, ten hajzl tě šikanoval a to prostě dělat nebude. Tobě ne!"
Maddison povytáhla oči a zadívala se na Gabrielle.
Maddison: "Gabrielle, já ti musím.. něco říct.."
Gabrielle se také postavila a pak..

Předchozí díl ♥ZDE♥

Pár otázek:

  • Jaká bude Gabriellina reakce?
  • Čekali by jste že něco takového Maddison udělá?
  • Jak se vám líbil tento díl?
  • Co se stane příště?
Krásný den přeje Miranda:*


1 komentář:

  1. Páni, super díl. Reakci vážně netuším, asi ji od sebe odtrhne... Je to hodně velký zlom a vážně jsem něco takového nečekala, ale jsem vážně zvědavá, jak to dopadne.:-D Super díl, mám ráda zvraty:-D. Nevím, ale už se nemůžu dočkat dalšího dílu!:-D
    BTW: ten župánek je rozkošný:3

    OdpovědětVymazat