sobota 12. dubna 2014

Páreček Rostlinných Simíků

♥Zamilované rostliny♥

Ahojte, jistě víte, že v The Sim 3 Studentský život je zajímavá nadpřirozená možnost. A to je, udělat ze Simíka rostlinu, neboli rostlinného Simíka. Dlouho jsem se o to snažila a najednou se mi to povedlo rovnou dvakrát! To bych ani nečekala! Tak jsem ty dva mé výtvory dala k sobě a spárovala je.
Více o jejich příběhu v celém článku :)


Více o jejich příběhu v celém článku:))
Někteří si možná pamatujete na moji Siminku SIMOROSTKU ROSE. Její příběh se psal na univerzitě a když se jednou vracela domů narazila na svého milovaného. Spolu se k sobě velmi hodily, recyklace, příroda, čerstvý vzduch, darovaní peněz na charitu.. Byli trochu jako bratr a sestra, ale kdo jiný by s ní mohl žít, když se jí stalo tohle:D


Šli spolu tedy na univerzitu, ale každý chtěl studovat něco jiného. Rose si chtěla dokončit medicínu a jejího milovaného Sheeta přitahovalo umění. Tak tak ho šel studovat. Jenomže Rose měla náskok a nějaký ten semestr. Na univerzitě už pobyla a měla titul když se vrátili domů.


Ovšem zatajila jsem vám to nejdůležitější. Univerzita není tak úplně levná záležitost a když se doma moje hrdličky rozhodli, že spolu budou bydlet, shodli se na tom že si postaví takový jejich přírodní baráček. Ovšem kde brát peníze, že? Je na čase si nějak vydělat peníze, tak co třeba přijmout nějakou příležitost na tabuli příležitostí? Sheen dostal ten samý nápad co tenkrát Rose. Přihlásil se jako vědecký subjekt a jak to asi mohlo dopadnout.. Takhle!


Opravdu mi v této domácnosti teď rostou dvě rostliny a co je na tom nejlepší, že pokud se rozhodnou můžou si vypěstovat svůj přírůstek! Rose pracovala na výzkumu pomocí neznámých semínek a povedlo se jí z toho přetvořit zakázané ovoce! Takže záleží jen na nich kdy se rozhodnout zapustit kořeny i svému budoucímu potomkouvi:) 

Jenomže penízky v této domácnosti opravdu chybí proto se nemůžu tolik unáhlovat s rozhodnutími, které by mohly rodinu převrátit takřka vzhůru nohama. Tudíž šetřím, Sheen dostuduje, Rose pracuje v nemocnici na své vyšší kvalifikaci v tomto oboru a já jdu vymýšlet jejich další příběh! 


Takže snad se mi moje očekávání s rodinou splní:))
Krásný den, Miranda:)


7 komentářů:

  1. To je super!:) Velice zajímavý příběh a fotky jsou moc hezké :)

    OdpovědětVymazat
  2. Hezký příběh :) Divím se, že s jednou rodinkou vydržíš tak dlouho hrát :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, promiň, ale mažu si tě z affs, neobíháš. Jestliže máš nějaké problémy a důvod proč neobíháš, měla jsi to napsat. Zbytečně bych nezaplňovala místo :) Omlouvám se.
    Hodně štěstí, (s)měj se krásně :)

    OdpovědětVymazat
  4. Úžasný článek!! tento blog je prostě úžasný!! :3 i adminky moc ráda si tady čtu! jste super! :*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme moc Bary, obě si tvé pochvaly moc ceníme:))

      Vymazat
  5. Opravdu zajímavý. :D Mně se v TS2 jednou konečně povedl upír. Ale řeknu: byly to opravdu velké nervy :D

    OdpovědětVymazat
  6. Tenhle příběh mě opravdu baví a je zajímavý :). Já sama jsem v Simících tohle ještě nikdy nezkoušela, ale velice se mi to zamlouvá, asi to zkusím :D. Jinak Váš blog je prostě super a chodím sem strašně ráda.

    OdpovědětVymazat