čtvrtek 27. června 2013

Tropický již dnes v prodeji!

Tropický ráj Již dnes v prodeji!

Ahojte!:) Toto je přednastavený článek. Nejspíše teď jsem někde v moři a potápím se a hraji si na Simíky a na Tropický ráj:D Jsem totiž v Egyptě.... Egypt je také v Simíkách takže co více si přát. Vlastně ještě něco tu je! Dnes vyšel Tropický ráj a já ho moc chci. Bohužel jsem v Egyptě tak si ho nemůžu koupit hned:( Jak přijedu do Česka tak první jdu do Game a koupím si tento dodatek!








Kdy si koupíte Tropický ráj? (pokud vůbec)
Líbí se vám tento dodatek?
Na co se nejvíce těšíte?
Co uděláte první jak si nainstalujete dodatek?

Aňulí

11 komentářů:

  1. Nevím, vypadá úžasně, ale jelikož možná skončím s TS, tak nevím :)
    Hrozně moc :)
    Nevím :D
    Zapnu hru :D

    OdpovědětVymazat
  2. 1. Zítra jedu do Itálie, tak asi až se vrátím :(
    2. Jasně, ale pořád pořádně nechápu o čem to jako má být.
    3. Nevím :DD
    4. Tak si ho zahraju :DD Né, asi si postavím hausbót ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Ani nwm, že je nějaký tropický ráj :D
    Obrázky vypadají dobře..
    1. Tak to nevím, protože já těch dodatků dohromady mám asi 6-7x :D Takže uvidím..
    2. A jo, do egypta bych chtěla xD
    3. Netuším!
    4. Samostřejmě jdu hrát :D To je jasný!

    OdpovědětVymazat
  4. 1) stáhnu :D
    2) moc :D těšila jsem se na něj :D
    3) na mořské panny, potápění, hotely... všechno :)
    4) pustím hru a budu hrát :D

    OdpovědětVymazat
  5. Kiley: Ale Egypt je v Cestovní horečce xD
    Jinak dodatek je fakt skvělý. Defi natočila pouze tři části a už se mi to hrozně líbí :D

    OdpovědětVymazat
  6. On už dneska vychází? :O Tak to si ho určitě koupím! :D

    OdpovědětVymazat
  7. 1)možná
    2)Ano
    3)nwm
    4)nwm :D
    (anetinka84)

    OdpovědětVymazat
  8. Už ho mám objednaný
    Hrozně moc, na nějaký takový dodatek jsem dlouho čekala a konečně jsem se dočkala
    Asi na poápění a hledání těch pokladů a samozdřejmě i hledání nových strovů
    Postavím si hausbót a vyrazím hledat ostrovy

    OdpovědětVymazat
  9. Nekoupím si ho, protože jsem věrná dvojce. :D A simíci v trojce se mi moc nelíbí a vůbec bych si tu už kvůli penězům nekupovala, protože to stejně pak nehraju. :)

    OdpovědětVymazat
  10. 1. V pondělí 1.7
    2. Ano, mooc!
    3. Úplně na všechno!
    4. Vytvořím si simíky :*

    OdpovědětVymazat
  11. /plně sem na to zapoměla!Moc jsem si ho chtěla koupit,ale teď nevím...

    OdpovědětVymazat