neděle 9. června 2013

Simorostka Rose

Menší story ze hry

Dneska jsem si přivstala a šla hrát. Momentálně tam mám holku Rose, která studuje na Simíkovské univerzitě vědu a zdravotnictví. Chtěla jsem s ní pátrat po stopách zakázaných semínek a tedy Rostoucích Simíků, tedy Simorostů. Našla jsem hned dvě semínka! Ale problém byl v tom, že jsem ho nemohla dát do inventáře a zasadit na obecním pozemku to nedovolilo. (Použila jsem spousty cheatů a návodů, ale marně).

Tak jsem jí poslala do Buscheovi vědecké fakulty a nechala ji podstoupit testování na ni (tedy se stala pokusným králíkem). S představami, že se mi v inventáři po patnáctém pokusu objeví zakázané semínko se nevyplnilo. Za to Siminka dostala jakousi nemoc, kterou vyvolalo to testování. Bylo to vážné, měla jsem s tím něco udělat do doby než bude pozdě. Ale její nemoc měla trvat jen tři hodiny a nechtělo se mi platit 3 000 Simoleonů, ještě když měla na krku spoustu přednášek. Tak jsem se na to vykašlala a pokračovala v objevování a ve studiu.

Asi po druhém/třetím dnu měla Siminka závěrečné zkoušky. Naučená byla sice dobře, ale stalo se něco, co jsem opravdu nepředpokládala. Siminka stála zrovna u vědeckého pultíku a zkoumala tam bazalku, najednou se zastavila a vlevo na hoře se jí objevila nová činnost "Proměnit se v Simorosta". Civěla jsem na to s otevřenou pusou. Nejen, že mi to překazilo plány se Siminkou, ale už měla být dávno u zkoušek!




A to je moje Simorostka.
Miranda♥

14 komentářů:

  1. Páni, to je super :DD To sis s ní teda pěkně užila.. :D Simka je krásná ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Krasná siminka :) !!! Promin za neaktivitu nebyl čas :) !

    OdpovědětVymazat
  3. Oh, tak to je drsné! To bylo opravdu nečekané... Ale Rose to i tak sluší :)

    OdpovědětVymazat
  4. já nikdy rostliného simíka neměla, ta tvoje je ale moc hezká

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj ta siminka je boží :).Jinak u mě na blogu je kontrola SB tak se prosím zapiš ! :)..

    OdpovědětVymazat
  6. Oh :D ? :D
    Tak to nechápu... :D

    OdpovědětVymazat
  7. kde jsou ty semínka?

    OdpovědětVymazat
  8. mě se to taky stalo :) a je to super

    OdpovědětVymazat
  9. ale takhle krásná není :)

    OdpovědětVymazat