neděle 23. června 2013

Odjíždím...

Odjíždím do Egypta!

Ahojte!:) Dneska je, ale krásně co? A to říkali že bude pršet:D Jsem ještě doma tak 3 hodiny. Pak jedeme s babičkou a dědou autem do Prahy.. měli jsme jet vlakem, ale to padlo. Jak dorazíme na letiště bude asi 19:00-20:00 a odlétáme do Egypta až v 23:50! Fakt super! Mega se těším. Bez tak poletíme až v pondělí, protože letadlo se zpozdí aspoň o těch 10 minut. Letíme 3,5 hodiny a pak ještě kdesi cosi na letišti a ještě cesta do hotelu... Tak to myslím že budeme v hotelu tak ve 5 ráno:D Ale na pláž jdeme normálně ráno... to se chci vidět po 3-4 hodinách spánku.

Co se týče článků a aktivity. Všechno jsem vymyslela... Napsala jsem asi 5 článků, ale ještě dva chci napsat. Čekejte články jako je focení na téma, doporučené oblečení a představování rodin...:)
Miranda je doma co vím akorát je dva dny pryč na školním výletě. Měli by tu být články ob den.

A jinak.. během dovolené vyjde Tropický ráj! Já mega šílím!:D Strašně moc chci! Uvažovala jsem i o útěku do Evropy, ale hnedka jsem to vzdala, protože bych netrefila ani na letiště:D
Všem co si ho pořídíte v den vydání nebo třeba 3 dny po tom strašně závidím. Ale jak přijedu hnedka si ho koupím:3

Taky nebudu obíhat blogy.
Chci tím říct aby jste si nemysleli že jsem přestala chodit na vaše blogy nebo tak něco.


Aňulí

15 komentářů:

  1. Tak to se máš! Já byla v Africe jenom jednou, ve 3 letech v Tunisu :) Užij si to tam! ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Fakt,mega ti závidim,to se máš,já jedu jenom do Bulharska :)
    (anetinka84)

    OdpovědětVymazat
  3. Jé ty se máš :) Já chci taky jet! Já jsem byla v Egyptě když mi bylo 8 :D

    OdpovědětVymazat
  4. Závidím, ale zároveň ti to přeju. (Přej a bude ti přáno.) Uží si to! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Prepáč za reklamu nechcela by sisa prihlásiť do súťaže Miss sims 2013? Viac tu...,,,bola by som veľmi rada dAKUJM
    ps:viac tu http://sims-simici23.blog.cz/1306/miss-sims-2013

    OdpovědětVymazat
  6. to se máš! pořádně si to tam užij :)

    OdpovědětVymazat
  7. Po jaké operaci :o) bobku :'3
    A užij si to tam a hlavně se opal zlatičko ^^

    OdpovědětVymazat
  8. Jé, taky bych letěla do Egypta, mnohem radši než hrála nový datáč :D

    OdpovědětVymazat
  9. Jé jak já ti závidím...taky chci do Egypta!:D Užij si to tam!

    OdpovědětVymazat
  10. Já se před pár dny odtamtud vrátila :D Užij si to ;)

    OdpovědětVymazat
  11. Ty se máš. Tak si to užij a odpočiň si :)

    OdpovědětVymazat