neděle 30. června 2013

Fotky na téma Egypt

Egypt

Aloha!:) Nafotila jsem pár fotek z Egypta... Nyní jsem teď sama v Egyptě takže jak se vrátím napíši vám jestli se to trochu podobá i Simíkům:D Jenom co mě trochu mrzí že nejdeme na pyramidy:( Tak jako já to i celkem chápu jaká je situace v nějakých částech Egypta, ale i tak!
No nebudu vás zdržovat a rovnou se podívejte na fotky;)









1. Byli jste v Egyptě?
2. Byli jste na pyramidách? Jaké to bylo?
3. Chtěli by jste jet (třeba i znovu) do Egypta?
4. Volná diskuze

Aňulí

5 komentářů:

  1. Nikdy jsem osobně v Egyptě nebyla, ač chci. Ono je to taky o věku. :D

    OdpovědětVymazat
  2. 1. Když mi bylo 8 (nebo 9) tak jsme tam byli :))
    2. Bohužel jsme na pyramidách nebyli :(
    3. Určitě, hrozně se mi to tam líbilo! :)
    4. Opravdu moc krásné obrázky! :)

    OdpovědětVymazat
  3. 1. Ještě nikdy:)
    2. Nebyla jsem v Egyptě, ale kdybych byla určitě bych tam chtěla jit:)
    3. Určitě:)
    4. Podařené fotky:)

    OdpovědětVymazat

  4. 1. Néé
    2.Nebyla
    3. Chtěláá :D
    4. Swingááá :O !

    OdpovědětVymazat
  5. 1. V sim�k�ch jo :D Jinak ne
    2. Tak kdy� jsem tam nebyla :D
    3. Celkem bych tam cht�la :)
    4. Hezk� fotky, Egypt je moje nej zem� v TS3

    OdpovědětVymazat