sobota 8. června 2013

Charlie Love

Charlie Love a jeho život...

a to je jenom začátek....

Ahojte!:)V pátek mě napadl nápad! No zní to divně, ale je to tak. Vytvořila jsem Simíka se, kterým jsem si dala jeden cíl a to: Oplodnit celé město!
Já vím je to takové divné, ale zároveň zábavné. Simík se jmenuje Charlie Love. Nastěhovala jsem ho do jednoho domku a ten jsem mu vybavila. Naučila jsem ho alchymii, aby si vyráběl různé lektvary, které by mu pomohly k dosažení cílu. Také jsem si aktivovala služby spolubydlících a přefiltrovala jsem to jenom na ženy:D
Postupně jsem se s každou seznámila a přivedla jsem jí do jiného stavu. Aby to bylo ještě zábavnější s každou "obětí" jsem se vyfotila ve fotografické budce a dala si to do ložnice na stěnu . Netrvalo dlouho a měla jsem dostatek Celoživotního štěstí a jedno bylo jasné! Koupím si Léčbu neplodnosti, aby mohly Siminky počít více dětí najednou:D Každý den jsem oplodnila cca 2 Siminky.. 

Občas se stávalo to že jsem obcházela domy. Jestli víte jak bydlí rodina Alto tak tam to bylo fakt dobré! Doma byli všichni a já šla po té Vitě Alto (nebo jak se jmenuje) ona je ovšem snob a má tlustého manžela... Šla jsem tedy na věc. Hodila jsem po ní lektvar Silného přátelství a už to jelo... Jak to uviděl ten její manžel hádali se asi 5 simíkovských hodin což mě dost unavovalo. Pak jsem ji konečně dotáhla do sprchy a tam se vše odehrálo. Následovala další hádka a mě nakonec vyhodili z domu, takže nepříjemné:D

Jendou ke mě přišla holka a byla fakt pěkná a oni se do sebe zamilovali! Jelikož on pak odkopl každou a ji také, ale měl zlomené srdce a pořád brečel! Ta holka u něho bydlela jako spolubydlící a byla těhotná jako všichni v domě kromě Charliheho. Ale...! Je to všechno na jedno velké H****! Protože každý den se spolu hádají skrz to že tam někdo přijde a začne mu nadávat za nevěru a tím pádem se na něho taky naštve celý svět! Takže... plán zní! Mít co nejvíce dětí! Zkusím oplodnit i ty jeho děti! A budou tam všichni přemnožení...:D


I paní Muchlzadková mu neodolala....

Vlezlá ufonka!

Takové nádherné nápadnice... škoda že s ním znovu nezačnou


Tady je jeho oblíbenkyně:D

Nějaký problém?

Tady se to rozjíždí....:'DDD


První setkání s jeho dcerou:) Ta má vážně štěstí že se potkali...


Menší nedorozumění u rodiny Alto

I pošťačka!

Líbil  se vám článek???:)
Aňulí

7 komentářů:

  1. Ale ten nápad oplodnit i jeho děti a mít plné město jeho spermií byl můj, ne?:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joooooo to jo!:DDD a děkuji ti;)) Ale stejně bych k tomu došla jelikož by tam pobíhaly ty jeho bezdětné děti....:D

      Vymazat
  2. Ty fotky :D To taky někdy zkusím xD

    OdpovědětVymazat
  3. Ani ! ... úžasné ;) to se na 100pro velice povedlo , další mini návodek jak se zabavit v simíkách ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to je fakt super nápad :D Možná to taky zkusím xD

    OdpovědětVymazat
  5. Hustýýýý! :D To mě pobavilo :D Něco takovýho určitě, URČITĚ zkusim :D

    OdpovědětVymazat
  6. Wooow! To je fakt super :D Něco takovýho někdy určitě zkusím! :D To bude plný město malých Lovátek :D

    OdpovědětVymazat