pátek 17. května 2013

1. Díl Boys are not good for me

1. Díl Boys are not good for me




Gabrielle se přistěhovala do města a do svého nového domu..co domu, vily obrovské vily, které ji rodiče koupili jako bonus ke kapesnému. Musí to být super být takhle bohatá, ale o to dramatičtější je pak ten pokles dolů, to známe.


Gabrielle v poho připravena klidně sbalit pár prvních kluků, které uvidí. Ale to je normální, rozhodla se trochu porozhlédnout po městě plném přerostlých palem, hořícího slunce spalujícího cokoli co si nechráníte, až po krásné opálené kluky. 
Při těchto myšlenkách se vykašlala na jakékoli prohlížení jejího nového ..em tedy nové vily a šla rovnou za nosem. Usedla do auta od rodičů a zaparkovala před tělocvičnou.


Narazila na pěkného chlapa, ale poněkud trochu připomínající opici.:D Bylo, ale něco o kolo desáté ráno, takže si nemohla ztěžovat. Po menší dávce alpinningu vedle něj se s ním musela dát trochu do řeči, to by si neodpustila.


Gabrielle: Ahoj, jsem tady nová a nikoho tu neznám, jak se jmenuješ?
Kluk: Ahoj, jmenuji se Arthur Harving
Gabrielle: Těší mě
Arthur: Jo, mě taky
Gabrielle: No víš budu nejspíš v průběhu tohoto týdne pořádat seznamovací párty u mě doma, myslíš, že by jsi mohl přijít? Víš bude tam pití, jídlo, hudba, spoustu lidí, DJ, barman, vířivka...
Arthur: ..ou..no na to jakou mě znáš dobu toho z tebe dost vypadlo, ale zní to dobře mohl bych přijít.
Gabrielle: No  tak to je bezva, určitě si to tam užiješ, přesnější informace ti mám zavolat na číslo...?
...
No a tak nějak získala jeho číslo a prvního hosta na svou teď vymyšlenou párty. Arthur už se rychle sesbíral, vypadal na ženatého a teď dost překvapeného a zdá se, že i trochu zaujatého. Jeho manželka bude nejspíš poblíž.
Nicméně Gabrielle už toho má za dnešek dost, je unavená a ještě neviděla svou vilu. 


No, že tam má co potřebuje, to asi určitě. Nebudeme ji teď rušit. Párty už je naplánována na příští týden a do té doby se musí seznámit s více lidmi, třeba i podobným způsobem na tom nezáleží, hlavně ať je jich hodně!

Ale teď lehárko a příště pokračujeme..:)

  • Co se stane v dalším díle?
  • Co si myslíte o Gabrielle?
  • Co si myslíte o Arthurovi?

Have a Nice Friday! Miranda;)

11 komentářů:

  1. •Všichni přijdou na tu party, ale určitě se něco zvrtne?
    • Do řeči bych se s ní nedala...
    • Myslím, že je fajn :)

    OdpovědětVymazat
  2. Co se stane v dalším díle? Bude party...
    Co si myslíte o Gabrielle? Já bych na tu její party asi nešla :D Je mi celkem nesympatická...
    Co si myslíte o Arthurovi? Je v pohodě :)

    OdpovědětVymazat
  3. - Asi bude párty
    - Je nesympatická... hrozně namyšlená
    - Celkem fajn

    OdpovědětVymazat
  4. bude uvítací mejdan plný pití a divoké zábavy (jako v amerických filmech)
    namyšlená.... :/ ale myslím, že se změní :)
    podpantoflák :D

    OdpovědětVymazat

  5. Co se stane v dalším díle? Snad neco dobrého:D
    Co si myslíte o Gabrielle? Mě příjde fajn :)). Jak ctu komentáře, docela a by me zajímalo v cem je namyslena:)
    Co si myslíte o Arthurovi? :D snad fajn

    OdpovědětVymazat
  6. Myslím, že bude ta párty :)
    Taky, jak si čtu ty komentáře, v čem je namyšlená? Že pozvala člověka na svojí párty? :D Mně přijde doopravdy fajn :))
    To ještě nevim, v textu pronesl asi dvě věty... :D

    OdpovědětVymazat
  7. Supr díl,těším se na další.
    Mě ta holka připadá fajn.
    (anetinka84)

    OdpovědětVymazat
  8. Strašně se na další díl těším takže bude supr
    No mě příjde zatím fajn ale uvidíme no
    Je fajn! :P

    OdpovědětVymazat
  9. Jen jsem chtěla napsat - Máte nejhezčí blog o The Sims 3. A vůbec máte nejhezčí blog co jsem kdy viděla. Moc se mi líbí :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Najde nějaké kamošky a snad i kluka :)
    Moc si věří :P Snad se změní =))
    Je divnej -_____-

    OdpovědětVymazat
  11. 1. Tak bude ta párty ale asi se něco stane
    2. Asi si myslí že si kamarády přivlastní velkou párty
    3. Myslím,že je v poho.

    OdpovědětVymazat