čtvrtek 25. dubna 2013

Dobrodružství Emili Hart


Nemohla jsem uvěřit tomu že jsem těhotná! Jsem strašně ráda že budeme mít děťátko, jenom se trochu bojím toho, že Filip nebude rád a ještě je tu jeden problém... Když mi bylo 14 tak jsem tak trochu brala drogy. Jak jsem říkala bydlela jsem s matkou dříve v Bridgeportu a ona pořád jezdila do zahraničí natáčet filmy, hrát divadla a tak... Já jsem toho využívala a nechodila jsem do školy. Chodila, ale tak 3x týdně. Měla jsem tam takovou partu a tam jsem prostě drogovali a kouřili. Asi si zítra zajdu na vyšetření. Počkat? Co to slyším? Dveře... Filip je doma! Řeknu mu to teď. Jdu za ním a on už je v ložnici a dívá se na krabičku od těhotenského testu. Ale ne.. Otočí se na mě a trochu se usměje. Přijde ke mě a zeptal se mě: Emili? Ty jsi těhotná?
Emili: Myslím že ano... (nechtěla jsem chodit kolem horké kaše tak jsem mu to řekla)

...ticho...

Filip: Emili! Jsem strašně šťastný!
Emili: Tak to jsem ráda... Nechceš večer někam zajít?
Filip: O tom jsem chtěl mluvit. Dole na pláži je párty. Chceš jít? Nechci ,ale aby se ti něco stalo.
Emili: Jasně jdeme, jdeme to zapít:D
Filip: No... s alkoholem by sis měla dát, ale pozor, slibuj mi to!
Emili: Ok;)
Filip: Mimochode, jsi krásná, máš krásný nový účes.
Emili: Děkuji, lásko:*
Šli jsme tedy na pláž.. Tam byla zábava v plném proudu. Bylo fajn že jsme se tam znali všichni, aspoň od vidění. Šla jsem zapálit táborák, aby párty dostala tu správnou vlnu.

Dostala jsem chuť na nějaký míchaný drink u baru. Nemohla jsem se strašně dlouho rozhodnout jaký si mám dát, ale nakonec jsem se rozhodla pro drink: Milování na pláži. Barmanka, byla v celku milá holka, která není ze Sunset Valley a je tu jenom proto, aby si tu přivydělala a řekla mi že mě viděla v několika časopisech! Byla jsem za to ráda že se o mě dozvídá svět v dobrém;) Pak chtěla autogram a fotku se mnou a já jsem ji vyhověla. Jinak ten drink byl úžasný! Akorát tam bylo trochu více tvrdšího alkoholu.:D

Chtěla jsem si zatančit a koho jiného bych vyzvala než Filipa. Filip ochotně šel a tančili jsme. Bylo na něm poznat že má popito více než já, ale já nechtěla být pozadu takže...

...jsem si chtěla dát džus. Už bych asi neměla pít, když jsem viděla Filipa tak jsem prostě musela... Pomyslela jsem si že pro jednou to vadit nebude co se týče vztahu alkohol x těhotenství. Řekla jsem Filipovi že si chci dát a tomu to nedělalo problém, takže to bylo v pohodě. Vyzvedl mě a já pila... Džus byl osvěžující a příchuť jsem nerozeznala, ale byla to nějaká tropická příchuť s alkoholem. Najednou se mi zamotala hlava udělalo černo před očima a... více si nepamatuji. Jenom si pamatuji jak na mě Filip třásl se mnou a volal na mě...

Líbil se vám díl?
Co říkáte na novou image Emili?
Jak to bude dál s Emili?
Jste zvědaví na další díl?:D
Jo a jinak... nemyslete si že za 2 díly porodí!;) Budu to trochu natahovat... Však nemá zatím žádné bříško!:)
Aňulí

8 komentářů:

  1. 1) moc :D
    2) sekne jí to :)
    3) bude to hodně bledý s ní, těhotná a tolik pít
    4) jasně :D

    OdpovědětVymazat
  2. 1. Moc líbil! Ale jen chci něco říct, všimla jsem si toho už dávněji. Před každým spojovacím výrazem (aby, který apod.) se nepíše čárka. Ty tam máš např: ,,No... s alkoholem by sis měla dát, ale pozor, slibuj mi to!" V tomto případě se před 'ale' čárka nepíše. Jistě víš, že čárky se většinou dávají podle počtu vět (sloves). Takže si vždycky spočítej slovesa, abys věděla, kam tu čárku dát ;) Nechci být kritická, ale já jsem na tu češtinu prostě hrozný puntíčkář :D
    2. Krásná! Líbí se mi víc než předtím ;)
    3. Souhlasím s Luci, pila hodně alkoholu a navíc spadla na břicho...
    4. Určitě!

    OdpovědětVymazat
  3. Líbil se vám díl? Jo
    Co říkáte na novou image Emili? Teď je mnohem hezčí :)
    Jak to bude dál s Emili? SOuhlasím s Katee a Luci :D Vypila toho hodně, a spadla na to břicho :(
    Jste zvědaví na další díl?:D Jo!!!!
    PS: U mně máš diplom za bleskovku :)

    OdpovědětVymazat
  4. Joo
    Mnohem lepší :)
    Souhlasím s Luci :/
    Jo!

    OdpovědětVymazat
  5. moc :) akorát si dávej pozor na ty čárky... :/ já vím, takové chyby to zas nejsou, ale já prostě nemůžu vidět čárku někde jinde, nebo jí naopak nevidět :D jsem na češtinu, stejně jako Katee, hrozný puntičkář :D
    moc jí to sluší ;)
    no, moc dobré to pro mimčo nebude... alkohol a navíc spadla na břicho... :/
    snad nedočkavostí umřu!!! :D

    OdpovědětVymazat
  6. 1.) Strašně hodně.:) jsem zvědává, jak to dopadne když pila.
    2.) Vlasy se mi o dost více líbí!:). Předtím mi přišlo, že měla takovou moc velkou hlavu:D:)
    3.) Snad nepotratí...
    4.) Docela hodně:)

    OdpovědětVymazat
  7. 1. Jasnĕ
    2. Moc jí to sluší
    3. Souhlasím s Luci
    4. Jasnĕ

    OdpovědětVymazat
  8. Ježiši,proč ji nezastavil?Vždyť nesmí pít alkohol a ještě spadla na břicho.Už když jenom pila,pohlo se s dítětem něco stát a může se narodit postižené a když ještě spadla,bojím se,že potratí.

    OdpovědětVymazat