sobota 9. března 2013

Design 0.5

Design 0.5

Ahojte, asi vás překvapilo že jsme tak rychle změnily design.... Ale mě prostě ten co byl před tím nějak nesedl! Nevím proč:D Ale asi mi vadily ty barvy, tak jsem se rozhodla udělat nový design. Snad se vám líbí minimálně stejně jako ten před tím ne-li více:)
Doba vytváření: asi 70 minut?
Program: Photofilter
PS: obrázky nejsou moje.... zdroj

+ Chystáme pro vás s Mirandou fakt něco velkého! A není to párty nebo nějaký obří článek;) nechte se překvapit:) Nevím jestli se vám to bude líbit, ale jak jsem to včera řekla Mirandě tak se jí to líbilo! Prostě se máte na co těšít♥... asi v průběhu měsíce!:)
Aňulí

9 komentářů:

  1. Moc se mi líbí..:) Krásně svěží..:)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem si nejdřív říkala, jestli jsem si nespletla adresu. Je fakt boží! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten se ti fakt povedl je krásnej :)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkný dess :) A už se těím na to velké překvapení :)

    OdpovědětVymazat
  5. povedl se :) a na obří článek se těším :D

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji všem co pochválili design:)
    Jinak, Luci?!:D já psala že to není obří článek:D

    OdpovědětVymazat
  7. Krásnej design :) Moc se povedl :) Na překvápko se těším :D

    OdpovědětVymazat
  8. Ten je vážně úžasný!Líbí se mi nejvíc ze všech,které jste měly!Tenhle mi k blogspotu jakoby sedí.

    OdpovědětVymazat