pátek 15. února 2013

Zimní festival

Zimní festival

Ahojte asi se vás nemusím ptát jak dopadl Valentýn...:D A co u mě? Tak víte co?! NIC! Prostě den jako kdyby nic nebylo.... Líbí se mi jeden kluk ze školy, ale ten se na mě ani nepodívá, nevím jestli je stydlivý nebo co, ale je to divné. Někdy se na mě podívá, ale to jen tak letmo. Já mám v lásce velikou smůlu... Nejhorší je že já se s ním vůbec nebavím a známe se jen tak od vidění...To je na tom to nejhorší, nevím jak na první krok, jelikož je starší tak abych se neztrapnila...:(
No, ale s tímto už konec, nechci už dělat valentýnské články tak se plynule přesuneme do zimy a přesněji na zimní festival! 

Zimní festival je můj nejoblíbenější jelikož je asi nejlepší:D Moc se mi líbí jak je celý udělaní, hlavně se mí líbí U-rampa na ,které si Simíci můžou zajezdit na snowboardu!:)
Když je to nebude bavit tak si můžou jít zabruslit na zamrzlý rybník nebo si jít zabruslit na kluziště.
Určitě po těchto aktivitách bude Simík vyčerpaný a pořádně zmrzlý tak si může zajít do stánku s občerstvením na horkou čokoládu nebo kávu;) 
Za posbírané festivalové lístky si může koupit nějaký předmět ve stánku s jídlem (nechápu proč to neudělali samostatně). Pak si na památku nechte udělat zimní fotku ve fotografické budce a postavte pro vás i ostatní Simíky iglú a pár sněhuláků!

Bruslení! Toto sviští....

Trocha snowboardingu neuškodí...

Fotografická budky a budka na malování obličeje!:)

Moje Siminka si domlouvá Vaječný likér...



Aňulí

4 komentáře: