sobota 16. února 2013

Kontrola Affs!

Kontrola Affs!

V tomto měsíci jsme nabrali asi 10 Affs, ale pár jich možná nechodí, tak chceme zjistit kdo chodí a kdo ne...
Zapisujte se do komentářů, stačí když napíšete nějaký komentář (je jedno jaký), hlavně se prosím zapište.
Kontrola bude od 16.2 (takže dneska) do 22.2. 
takže 6 dnů máte na zapsání. Kdo se nezapíše ještě mu napíšeme na blog jestli třeba si té kontroly nevšiml, pokud neodpoví do cca 14ti dnů tak ho mažeme.
Zapište si všichni i ti co jsou noví třeba týden, chtěly by jsme v tom mít trochu pořádek;)


PS: nešlo mi dát odkaz nějak do menu...:( Nevím proč.
Pokud si nevšimnete kontroly tak já vám ještě napíšu na blog...

Pokud chceš být Affs tak se zapiš ZDE

10 komentářů:

  1. Ta siminka ta obrázku má moc hezké vlasy. ;-)
    (Zapisuji se.)

    OdpovědětVymazat
  2. Zapisuji se :).Jinak já mám jenom 2 sb takže to mám lehký :D.

    OdpovědětVymazat
  3. Pochopila jsem dobře,že se mám zapsat na tom odkazu když kliknu na to zde?
    A ten korektor je fakt dobrý,akorát nezakryje obří kruhy pod očima...A když se s ním naučíš nějak zacházet,tak ti už vytékat nebude-mi už třeba nevytékjá,jen občas...

    OdpovědětVymazat
  4. Jani ne ten odkaz je pro ty, kteří by se náhodou chtěli spřátelit;) jinak já tě beru už jako zapsanou ok?:D
    Jo a díky za typ;)

    OdpovědětVymazat
  5. promiň, že jsem se nezapsala :( teď už se zapisuji i s GiGi

    OdpovědětVymazat
  6. Zapisuju se ! :) A děkuji za upozornění :-*

    OdpovědětVymazat